sobota, 14 sierpnia 2021

Art Journal- wakacyjny wpis

Witajcie,

Któż z nas nie marzy o wielkich przygodach, wakacyjnych wojażach, nowych wyzwaniach, osiągnięciach....zdobywaniu czegoś, co do tej pory było tylko w zasięgu naszych marzeń.

Jeśli masz marzenie, daj mu zaistnieć!

Z takim oto wpisem do Was dziś przychodzę.

Użyłam pasty teksturowej, którą naniosłam przez maskę kotwice.

Bawiłam się kolorem... odcieniami błękitu, turkusu, brązu i żółci.

Tło budowałam różnymi technikami. Nie zabrakło też stempelków z Happy Scrap:

- HS 0603

- HS 0602

- HS 0601

Oraz... złoceń ;) tym razem postawiłam na maskę siatka 2 i folię do złoceń i pisak USB. Nagrzewa on folię, przez co złoto "wtapia"  się w powierzchnię na której pracujecie.

Jeśli jesteście ciekawi jak wygląda ta technika to zapraszam na FP Agaterii w zakładkę FILMY- tam znajdziecie całą instrukcję jak Agata wykonuje złocenia przy pomocy pisaka i masek.

Pomimo iż pisak nagrzewa się, to jednak nie topi maski, tworzywo jest na tyle solidne, że nie ma co się martwić o uszkodzenie szablonu.


Oczywiście nie mogło też zabraknąć tekturek KOTWICE oraz KOŁO STEROWE.

A Wy? Dajecie zaistnieć swoim marzeniom?












W pracy użyłam:










Pozdrawiam,
Wiola



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...