wtorek, 24 sierpnia 2021

Złote tekturki

Witajcie

Hello,


Miałam dziś prezentować kartkę na ślub dla swojej siostry ciotecznej, ale życie pisze czasem za nas inne scenariusze... dlatego plany zmieniłam i pokazuję Wam kartkę urodzinową, którą zamówił kilka dni temu znajomy ;-)

Today I was supposed to present a wedding card for my cousin, but life sometimes writes other scenarios for us ... that's why I changed my plans and I show you a birthday card that a friend ordered a few days ago ;-)







Na chwilkę musiałam odłożyć stemple (choć nie do końca ;-) ) i markery, za to w ruch poszły nożyczki, kleje, tekturki Agaterii i inne dodatki. 

For a while I had to put down the stamps (though not entirely ;-)) and markers, but the scissors, glues, Agateria cardboard and other accessories were in motion.






Do kartki użyłam wycinanek z motywami roślinnymi - wianek oraz listki róży. Tekturki zazwyczaj embossuję na gorąco, ale te ozdobiłam inaczej. Tekturki zostały pokryte metalicznymi płatkami w kolorach złota, srebra i różowego złota. Tak przygotowane wkomponowałam w kompozycję kwiatową.

For the card, I used cutouts with floral motifs - a wreath and rose leaves. Usually I emboss the cardboard hot, but I decorated these differently. Cardboards are covered with metallic flakes in the colors of gold, silver and rose gold. So prepared, I integrated it into the flower arrangement.







Na kartce odcisnęłam również jedne ze stempli Happy Scrap. Nie jest on jednak odbity w całości, widoczne są jedynie jego fragmenty.






Do wykonania kartki użyłam: 

I used:




Moi Drodzy
z tego miejsca chciałabym Was serdecznie zaprosić na urodziny Agaterii, które odbędą się już w tym tygodniu - 26.09. Odbędą się cztery Live: z Martą Madej, z Starzak Wioletta Anna oraz z Martą Styczyszyn i wieczorny z Agatą. Bedą niespodzianki, będzie trochę historii :-). Wpadnijcie koniecznie!


pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda









 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...