sobota, 9 października 2021

CUDOWNY CZAS- reniferowe LO

 Witajcie,

Czy Wy również lubicie jak podczas zimowych spacerów śnieg skrzypi pod butami, słońce rozświetla sople zwisające z drzew, skrzy się biały puch otulający wszystko wkoło .... gdzieś przebiegnie sarna, za chwilę pokica zając....

CUDOWNY CZAS!

Uwielbiam <3

Dlatego też postanowiłam stworzyć LO, na którym zatrzymałam tę chwilę.

Idealnie do tego celu posłużyła mi.... maska narożnikowa!

Tak Kochani, maski można w dowolny sposób używać...ogranicza nas tylko wyobraźnia. Wierzchołek maski NAROŻNIKI ZIMOWE ułożyłam do środka pracy, obracając o 90 stopni utworzył mi się wzór takiej jakby gwiazdy 4-ramiennej. 

Oczywiście niezawodna do tego celu jest pasta modelująca.

Głównym elementem jest pełna część ramki warstwowej HDF, gdyż chciałam przenieść wzór maski również na ramkę.

Tym razem postawiłam na chłodniejsze kolory, brąz i pruski błękit. W takiej też kolorystyce zrobiłam poisencje.

Całość kompozycji uzupełniłam białymi wykrojnikowymi listkami ostrokrzewu oraz kilkoma embossowanymi złotym pudrem na kalce technicznej listkami z zestawu nr 2 i nr 3.

Na koniec całość "opruszyłam" pastą śniegową i posypałam brokatem <3


Zapraszam do galerii:
















W pracy użyłam:










Pozdrawiam,

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...