środa, 6 października 2021

Ślubny jesienny czekoladownik

 Witajcie, 

czy zdarza Wam się w projektach okolicznościowych nawiązywać do panującej pory roku? Ja postanowiłam tym razem tak zrobić i wykonałam ślubny czekoladownik w nieco jesiennej wersji.

Welcome,

Do you refer sometimes  to the prevailing season in your occasional projects? I decided to do it this time and made a wedding chocolatier in a slightly autumn version.




Do wykonania projektu wybrałam papiery w pięknych odcieniach czerwieni, która w połączeniu ze złotymi dodatkami idealnie wpisała się w jesienne klimaty.

For the project, I chose papers in beautiful shades of red, which combined with golden accessories perfectly fit into the autumn atmosphere.


Głównym elementem jest tu tekturka shaker z napisem mąż & żona który wypełniłam złotymi mikrokulkami .
The main element here is a cardboard shaker with the words husband & wife filled with golden microbeads.



Do wykonania kompozycji użyłam między innymi papierowych kwiatów, elementów wyciętych z kolekcji, sizalu. Kropką nad i są tu embossowane na złoto liście z nowej kolekcji jesiennych stempli oraz stempel jesiennych owocków, które odbiłam i pokolorowałam tuszami.

For the composition, I used, among others, paper flowers, elements cut from the collection, sisal. A dot over and here are the gold embossed leaves from the new collection of autumn stamps and the stamp of autumn fruit, which I imprinted and colored with inks.








Jeśli jesteście ciekawi szczegółów powstawania tego projektu koniecznie zaglądajcie na YT.

If you are interested in the details of this project, be sure to check out YT.


Użyte produkty

 





Pozdrawiam
Marta, Papierowe Agrafki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...