piątek, 15 października 2021

Świąteczne clean&simple

Witajcie

Hello

dziś pokażę Wam kartę świąteczną z rodzaju clean&simple. Bardzo lubię kartki tego typu, można je zrobić przy użyciu minimalnej ilości produktów, robi się je szybko i czysto ;-)

today I will show you a clean & simple Christmas card. I really like cards of this type, they can be made using a minimum amount of products, they are made quickly and clean ;-)


Kartkę wykonałam przy użycia stempla gnoma - nadal jestem w nich zakochana i z przyjemnością z nimi pracuję. Stempel odbiłam tym razem na papierze craftowym i pokolorowałam markerami. W większości prac używam do kolorowania papieru do markerów, tym razem jednak użyłam zwykłego arkusza. Efekt kolorowania markerami jest inny, ale przyznam, że bardzo miło mnie zaskoczył :-)

I made the card using a gnome stamp - I'm still in love with them and I enjoy working with them. This time I made the stamp on the craft paper and colored it with markers. In most of my works I use marker paper for coloring, but this time I used a regular sheet. The effect of coloring with markers is different, but I must admit that it surprised me very pleasantly :-)



Pokolorowaną kartkę pochlapałam białą farbą, która spełnia rolę padającego śniegu ;-)

I splashed the colored sheet with white paint, which acts as falling snow ;-)

Zachęcam Was do wykonania kartek tego typu, które nie wymagają dużych nakładów czasowych i materiałowych.

I encourage you to make cards of this type, which do not require a lot of time and material.



Do wykonania kartki użyłam stempla :

I used a stamp to make the card:


Pozdrawiam
Ania Papierowaprzygoda







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...