sobota, 16 października 2021

Przy kominku w przytulnej chacie

 

Hej Kochani!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać Agateriowy, świąteczny kominek. U mnie oczywiście w takim całorocznym stylu, no nie mogłam się oprzeć :) 

Hello!
Today I wanted to show you Agateria, Christmas fireplace. For me, of course, in such a year-round style, well, I couldn't resist :)


Ta baza hdf jest znacznych rozmiarów, więc miałam duże pole do popisu :)
This HDF base is of considerable size, so I had a lot to show off :)


Górę i boki hdf okleiłam papierem ryżowym, na ściance zawiesiłam ręcznie wykonaną makramę i postawiłam dwie świeczki.
I covered the top and sides of HDF with rice paper, hung hand-made macrame on the wall and put two candles.


Dół pomalowałam farbaymi akrylowymi, do tego trochę pasty strukturalnej i wosk.
I painted the bottom with acrylic paints, some structural paste and wax.


Przy kominku znajduje się miniaturowa miotła, a w kominku kawałki drewna.
There is a miniature broom by the fireplace and pieces of wood in the fireplace.


Ogień ozdobiłam farbami akrylowymi i folią termoton w różnych kolorach.
I decorated the fire with acrylic paints and thermotone foil in various colors.


Jeszcze zdjęcie od boku kominka
Another photo from the side of the fireplace


Jak Wam się podoba?
Do you like it?

Użyłam:
I used:






Pozdrawiam,
Cheers,
Marta



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...