środa, 20 października 2021

Kalendarz adwentowy

 Cześć!

Dziś chciałam Wam pokazać mój tegoroczny kalendarz adwentowy

Wykonałam go na bazie hdf, w której zakochałam się, gdy tylko trafiła do sklepu. Kalendarz jest duży, ma szufladki, do których spokojnie zmieszczą się jakieś drobnostki oraz okienko, które co roku planuję ozdabiać w inny sposób.

Hello!

Today I want to show you my this year advent calendar.

I made it on the hdf base, which I fell in love with as soon as it appeared in the store. The calendar is large, has drawers that can easily fit some small items and a window that I plan to decorate in a different way every year.








Po sklejeniu bazy, wszystkie elementy pokryłam bezbarwnym gesso a następnie kilkoma warstwami czerwonej farby akrylowej. Gdy wszystko wyschło naniosłam wzór przy użyciu jednego z nowych świątecznych szablonów, a następnie przetarłam brzegi białym gesso oraz złotą farbą akrylową. 

Bardzo zależało mi, aby kalendarz sprawiał wrażenie przyprószonego śniegiem, dlatego dodałam trochę białych chlapnięć. Na koniec pokryłam całość pastą śniegową. 

W ten sposób otrzymałam zimowe okienko, które wypełniłam papierowymi dekoracjami oraz drogowskazem, który przygotowałam dla Was ostatnim razem.

Miłego dnia!

After gluing the base, I covered all the elements with clear gesso and then with several layers of red acrylic paint. When everything was dry, I applied a pattern using one of the new Christmas stencils, and then rubbed the edges with white gesso and gold acrylic paint.

I really wanted the calendar to look like it was covered with snow, so I added some white splashes. Finally, I covered it with snow paste.

This way, I received a winter window that I filled with paper decorations and the signpost that I prepared for you last time.

Have a nice day!

Użyłam / I used:




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...