wtorek, 27 grudnia 2022

Bukiet dla babci

 Witajcie po świętach :) Mam nadzieję, że złapaliście odrobinę wytchnienia i spędziliście je w spokojnej rodzinnej atmosferze. Choć przed nami jeszcze sylwester i świętowanie Nowego Roku, czas pomyśleć już o nadchodzących styczniowych dniach babci i dziadka. 

Dziś mam dla Was propozycję kartki dla babci. Buszując po wirtualnych półkach Agateriowego sklepu znalazłam tekturki w formie wazoników. Od razu wiedziałam, że sprawdzą się one idealnie właśnie na tą okazję. Wazonik oraz napis zembossowałam najnowszy pudrem w kolorze miedzianej rdzy. Muszę przyznać, że jestem nim zachwycona. Puder ten prezentuje się niezwykle elegancko a zawarte w nim drobinki brokatu przepięknie się mienią. Całość dopina bukiecik z ręcznie robionych kwiatów uzupełniony o embossowane listki i dodatki florystyczne. 

Myślę, że taka forma kartki sprawdzi się również idealnie na majowe święto mamy czy po prostu urodziny. Kartka ta powstała na moim grudniowym livie, który znajdziecie na FB Agateria Craft.













Materiały użyte w projekcie:


  
      


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...