niedziela, 18 grudnia 2022

Pudełeczko na pierniczki

 Witajcie 🤗 dziś nieco późniejszą porą - coraz częściej mam wrażenie że urządzenia techniczne i elektroniczne mnie nie lubią 🙈

Przechodząc jednak do tematu dzisiejszego wpisu - na dziś przygotowałam dla Was upominkowe pudełeczko - w moim przypadku na pierniczki, ale mogą być też inne słodkości🙂 . Jest niewielkich rozmiarów, ale co nieco się na nim (i w nim) zmieściło 😉

Bazę przygotowałam samodzielnie z białego kartonu i okleiłam papierem scrapowym. Na przednią część naniosłam pastą modelującą  wzór maski "Śnieg". Dodałam stempelek z pierniczkowym napisem, który zembossowałam złotym pudrem. Do kompozycji dodałam foamiranową poinsecję, tekturkowe gałązki jodły oraz maleńkie gwiazdki z zestawu śnieżynkowego.


Oto produkty których użyłam:

A Wy przygotowujecie własnoręcznie upominki dla bliskich Wam osób? 

Pozdrawiam ciepło

Ania- Craftowanki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...