sobota, 3 grudnia 2022

Świąteczny wianek

Witajcie,

W przygotowaniach świątecznych najbardziej lubię ręcznie wykonane dekoracje oraz kartki ;)

W tym roku powstało bardzo dużo kartek i bombek na bazach craftowych. Craft kojarzy mi się z piernikiem a więc idealnie się wpasowuje w tematykę ;)

Dziś mam dla Was pięknie "utkany" pastą modelującą i maską wianek.

Oczywiście nie byłabym sobą gdybym nie zrobiła dekoracji 3d. DO tego celu posłużyły mi wycinanki z BS, oraz zembossowane białym pudrem na papierze craft śnieżynkowe pierniczki ;) Prawda, że puder wygląda jak lukier?

Embossingiem potraktowałam również sentencję świąteczną .

Mnóstwo perłowych i złotych bombeczek oraz czerwonych gwiazdeczek dodało tylko bogatego, świątecznego klimatu.


Zapraszam do galerii:








W pracy użyłam:


Pozdrawiam,

Wiola



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...