sobota, 10 grudnia 2022

Craftowe święta

Witajcie,

Święta już tuż tuż ;)

U mnie jeszcze w temacie zimowo-świątecznym ;)

Oczywiście moje ulubione połączenie: baza craftowa, delikatna biel i skrzący brokat ;)

Czyż nie brzmi to mroźnie??? 

Do wykonania kartki użyłam kwadratowej bazy craftowej, na front nakleiłam warstwowo papier biały i scrapowy.

Jako warstwę wykorzystałam odbicie przez maskę WIANKA. Jest uniwersalny, bo świetnie wygląda w każdym projekcie- czy to wiosennym, letnim, świątecznym, ślubnym, czy właśnie bożonarodzeniowym.

Uwielbiam tę maskę !!!!

Oczywiście wzór naniosłam pasta modelująca i póki była mokra to posypałam miałkim brokatem.

W centralnej części umieściłam serwetkę wykrojnikową, oraz głównego bohatera- bałwanka ;)

Całość uzupełniły oszronione śnieżynki tekturkowe, gałązka craftowa oraz zembossowany białym pudrem napis WHITE CHRISTMAS.


Co powiecie na taka propozycję kartki świątecznej???

Cieszylibyście się, gdyby listonosz właśnie do kogoś z Was by ją przyniósł?


Zapraszam do galerii:









W pracy użyłam:





Pozdrawiam,

Wiola



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...