wtorek, 13 grudnia 2022

Choinko piękna jak las...

 Cześć! znacie tą piosenkę przedszkolną ze słowami "choinko piękna jak las, choinko zostań wśród nas..." ? Ja poznałam ją będąc w przedszkolu i przyznam szczerze, że to jedna z moich ulubionych piosenkę, która wraca do mnie gdy w domu pojawia się choinka. Tym razem zabrzmiała ona w mojej głowie nieco wcześniej - gdy przeglądałam wirtualne półki Agateriowego sklepu i w dziale świątecznym znalazłam te oto piękną tekturkę ażurowej choinki.



Przepis na tą kartkę jest bardzo prosty. Odrobina papieru scrapowego i kraftowego. Na papierze kraftowym naniosłam pastę modelującą przez maskę z wzorem sweterka. Następnie na dystansie umieściłam dwie choinki wycięte z papierów scrapowych a na nich po środku również na dystansie Agateriową ażurową choinkę. W następnej kolejności dodałam sizal, bawełniany kwiat oraz embossowane listki ostrokrzewu. Te ostatnie powstały z białego pudru, kalki i stempelka. Ostatnim krokiem było dodanie napisu - oczywiście odbitego stemplem.

Przez to że dodałam kwiat kartka przeznaczona jest do pudełka, ale w bardzo łatwy sposób można zmienić ją na taką mieszczącą się w kopercie. Wystarczy usunąć kwiat a odbity stemplem napis dociąć na całą szerokość pierwszej warstwy papieru :) 








W projekcie wykorzystałam:




Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...