niedziela, 25 grudnia 2022

Zimowy wianek

Witajcie świątecznie 🎄🎅🎁 Macie miejsce na jeszcze jeden kawałek serniczka albo makowca? 😉 Zaglądam dziś spod choinki z zimowo - świąteczną dekoracją. Tym razem jest to wianek w wersji mini.

Wianek wykonany jest na styropianowej bazie, która owinęłam grubym sznurkiem. Głównym elementem jest tekturkowa ażurowa śnieżynka 3D. Efekt ten pogłębiłam łącząc ze sobą śnieżynki o dwóch wielkościach. Tekturki zembossowałam przy pomocy białego i złotego pudru.

Wycinankową listkową kompozycję uzupełniłam tekturkowymi gałązkami sosnowymi i fragmentami ażurowego dekoru. Dodałam też stemplowane listki ostrokrzewu, embossowane na kalce białym pudrem.


W tej pracy wykorzystałam następujące produkty:



Korzystając z okazji chciałabym życzyć Wam spokojnych, a przede wszystkim zdrowych świątecznych dni. Niech upłyną w radosnej i rodzinnej atmosferze. Znajdźcie też chwilkę dla siebie ;)
Pozdrawiam ciepło 
Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...