czwartek, 15 grudnia 2022

Święta w bieli

 Witajcie, dziś moja ostatnia przedświąteczna inspiracja. Do jej wykonania zainspirował mnie padający od kilku dni śnieg. Stąd właśnie kolorystyka z przewagą bieli.



Do śnieżnego klimatu idealnie wpasowała się tekturkowa ramka z gwiazdkami i śnieżynkami, którą zembossowałam najnowszym pudrem w odcieniu biała perła. Może nie do końca efekt widać na zdjęciach ale puder ten jest bardzo delikatny, elegancki i pięknie połyskuje w świetle. Na ramce oparłam całą pozostałą kompozycję.
Kwiaty poinsecji wykonałam z foamiranu. Uzupełniłam je o emposowane listki eukaliptusa i ostrokrzewu. Do ich wyknania użyłam pudrów do embossingu - białego oraz białej perły. Dodałam również wstążkę, sizal, kilka ażurowch scrapek oraz zielonych listków wyciętych z kolekcji. Zwieńczeniem całości jest świąteczny napis odbity zielonym tuszem.













W projekcie wykorzystałam

 
 


  
 



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...