środa, 18 stycznia 2023

Layout dla Babci

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Guests, to the Agateria blog :-)

Z okazji zbliżających się dni na cześć Babci i Dziadka można podarować nie tylko własnoręcznie wykonane kartki. Równie miłym i wyjątkowym prezentem będzie album, ramka, albo layout z wyjątkowym zdjęciem - i taką właśnie inspirację mam dla Was dzisiaj:

On the incoming celebrations for Grandma and Grandpa you can present them not only with handmade cards. An equally precious gift would be an album, a photo frame or a layout featuring a special photo - and that's the inspiration I bring you today:

Oprawiłam zdjęcia mojego starszaka z Babcią zrobione w dniu jego 18. urodzin :-) Najpierw na biały karton tła naniosłam wzór z maski złotą brokatową pastą:

I scrapbooked photos of my older son with his Grandma, taken on his 18th birthday :-) First I applied a stencil pattern using glitter gold texture paste:


Następnie, korzystając z kolejnej maski, dodałam gwiazdki tuszowane dwom kolorami oraz odbiłam i embossowałamzłotym pudrem promienisty dekor (w sklepie znajdziecie go jako "Kwiatek 6" :-)):

Then, using another stencil, I added some stars in two ink colours and stamped and embossed with gold ep a starry decor:

Na tak przygotowanym tle ułożyłam kompozycję dodatków wokół zdjęć, a całość wieńczą błyszczące cekiny:

Upon that background I arranged various elements around the photos, topped off with shiny sequins:



Layout nie ma wielu ozdób, ale bogaty jest w kolory i tekstury - tu możecie porównać różne warianty złota: tego na zdjęciu, pastę, embossing, metaliczne cekiny i perłowy karton:

The layout doesn't feature many embellishments, but it's rich in colours and textures - here you can compare various appearances of gold: the one in the photo, of the texture paste, embossing powder, metallic sequins and pearl gold cardstock:


Jestem pewna, że dla Babci będzie to wyjątkowa pamiątka, którą z przyjemnością powiesi oprawioną w ramkę :-)

I'm pretty sure the layout would make a special gift for Grandma and she'll gladly hang it framed on the wall :-)

A oto wykorzystane materiały ze Agateriowego sklepu:

Here are the Agateria products I used:





I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...