niedziela, 29 stycznia 2023

Męskie sprawy

 Witajcie!

Bardzo mi miło, że w tym roku stałam się częścią Agateriowego zespołu i będę inspirować Was tutaj na blogu oraz na kanale YouTube Agateria Craft.

Na moją pierwszą inspirację przygotowałam męską torebkę prezentową. Ja - podobnie jak wiele scraperek - z pracami męskimi jestem trochę na bakier. Po pierwsze, nie jest wcale łatwo dogodzić mężczyźnie rękodzielniczym podarunkiem. Po drugie, uzyskanie efektu wow zachowując przy tym oszczędną formę często wydaje mi się mission impossible, bo nie można po prostu posypać pracy brokatem ;) W takim przypadku torebka prezentowa jest idealnym rozwiązaniem, bo łączy funkcje dekoracyjną i praktyczną.




Proces powstawania tej pracy możecie obejrzeć w formie TUTORIALU (klik)

Podchodząc do tego tematu ambitnie, najpierw użyłam maski szachownicy, aby stworzyć na mojej torebce strukturalne tło. Następnie przykleiłam warstwę papieru, którą nieco poszarpałam, aby nadać jej klimatu vintage. Tekturkę z napisem wyembossowałam miedzianą rdzą oraz podbiłam warstwowo papierem. Całość ozdobiłam kompozycją kwiatowo-listkową zbudowaną na gazie. Postanowiłam jeszcze dodać wstążeczkę gnieciuszkę, nawiązującą kolorystycznie do rdzawego serca, a na koniec tu i ówdzie przykleiłam trybiki z wykrojnika. 


Jednym z moich tegorocznych postanowień scrapowych jest wychodzenie ze swojej strefy komfortu i próbowanie nowych rzeczy, o których zawsze mówiłam, że "to nie dla mnie". Tak też było dotąd z chlapaniami. Bałam się ich jak ognia, ale tym razem poszłam na całość. Po zrobieniu pierwszej partii zdjęć chwyciłam za farbę akrylową, pędzel i... stało się! 







Napiszcie proszę w komentarzu pod postem, która wersja się Wam bardziej podoba - z chlapaniami czy bez.

Do wykonania takiej torebki przydadzą się Wam następujące produkty:






Widzimy się niedługo ponownie. 

Pozdrawiam serdecznie!

Evela

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...