środa, 25 stycznia 2023

Walentynka dla Niej

Witajcie, drodzy Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Czas pomyśleć o kolejnym święcie, z okazji którego można wręczyć własnoręcznie wykonaną kartkę - czyli o Walentynkach. Jest jeszcze trochę czasu, mam więc nadzieję, że znajdziecie u nas inspirację według swojego gustu i stylu. Dzisiaj przynoszę Wam romantyczną kartkę dla miłej sercu dziewczyny :-)

Time to think about the next holiday that can be celebrated by giving someone a handmade card - that is, St. Valentine's Day. There's still some time so I hope you'd find something here that inspires you and matches your style. Today I bring you a romantic card for a girl close to your heart :-)

Najpierw przy pomocy serduszkowej maski i kilku kolorów tuszy przygotowałam tło. Następnie ułożyłam warstwowo baloniki z tekturki, które pokryłam brokatem. 

First, using the heart stencil and a couple of ink colours I created the background. Then I layered chipboard balloons that I covered with glitter.


Napis zrobiłam przy pomocy stemplowanego alfabetu scrabble :-) Poszczególne literki napisu "Kocham Cię" odbiłam i embossowałam złotym pudrem, a następnie wycięłam i ułożyłam w napis na wzór scrabble właśnie:

I created the sentiment using the scrabble alphabet stamp set :-) I stamped particular letters of "I love you" (in Polish), embossed them with gold ep and cut them out and arranged just like scrabble:


Na koniec dodałam różyczki i perełki, by podkreślić romantyczny, kobiecy charakter kartki:

Finished the card off with roses and pearls to emhasise its romantic feminine character:


I tak powstała lekka, nieprzeładowana kartka, która z pewnością ucieszy ukochaną osobę :-)

And here's a light, subtle card that will surely make a loved person happy :-)


A oto produkty, które wykorzystałam:

Here's the list of products I used:






I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...