sobota, 14 stycznia 2023

Dla Ciebie, Babciu...

Witam się z Wami po raz pierwszy w tym Nowym Roku - niech będzie dla Was dobry❤️ 

Przybywam dziś z propozycją karteczki na Dzień Babci, który już niebawem...


Do wykonania tła użyłam maski z wzorem cegiełek oraz pasty modelującej, nadając strukturę murku. 


Centralny punkt kompozycji to tekturowe okienko z okiennicami, które zembossowałam przy pomocy białego pudru. Wokół okienka umieściłam foamiranowe kwiaty i papierowe różyczki. 

Do nich przymocowałam tekturowy napis - dedykację, który ozdobiłam pudrem do embossingu w kolorze różowego złota. Tym samym pudrem zembossowałam na kalce małe listeczki, którymi uzupełniłam kwiatową kompozycję. Dodałam też fragmenty malutkich tekturowych listków i kwiatów, które wycięłam z ozdobnego dekoru.


Oto produkty, których użyłam w tej pracy:
 


Życzę miłego weekendu 
Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...