poniedziałek, 9 stycznia 2023

No to gol!

 Cześć, często zdarza Wam się robić męskie projekty? Z doświadczenia wiem, że większość z Was nie przepada za pracami w tych klimatach. Dlatego dziś postanowiłam Was nieco zainspirować kartką dla fana piłki nożnej. W pracach męskich tak naprawdę nie wiele trzeba by uzyskać efekt wow. Wystarczy kilka stempli, tekturka, maska i gotowe, sami się przekonajcie :)



W męskich projektach bardzo często stawiam na bazy w kolrze kraftowym, tym razem połączyłam ją z zielonymi papierami, którymi chciałam nawiązać do piłkarskiej murawy. Żeby urozmaicić tło naniosłam na nie dodatkowo maskę romby, ciemno zielonym tuszem a w rogach asymetrycznie stemple przeszycia w kolorze zielonym i czarnym. Na środku umieściłam stempel spękania okrągłe, a na nim asymetrycznie kwadraty różnej wielkości, jeden na drugim. Następnie na nich umieściłam tekturkę piłki z zembossowaną na czarno jedną warstwą. Dzięki warstwowemu umieszczeniu papierowych części kartki , asymetrycznemu przesunięciu kwadratów i stemplowi spękań, kartka nabrała przestrzeni. A uzyskany efekt sprawa wrażenie jakby piłka wypadła z wnętrza kartki.

Jak Wam się podoba taki efekt?








Użyte produkty

 
  

Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...