poniedziałek, 6 marca 2023

Kartka Wielkanocna z barankiem

 Witajcie, uwierzycie, że już za miesiąc Wielkanoc? Biały puch za oknem niezbyt wiosennie nas nastraja, ale to już najwyższa pora myśleć o świątecznych kartkach. Na dziś przygotowałam dla Was kartkę z tradycyjnym motywem baranka Wielkanocnego. Wybrałam tekturkę baranka w pięknej ramcke, która jest centralnym punktem mojej kartki.


Jako bazę wybrałam papiery w delikatnych wiosennych odcieniach zieleni i żółtego. Aby nadać mocniejszy wiosenny akcent na ostatniej warstwie naniosłam wzór kwiecistej maski za pomoca tuszu w pasującym odcieniu zieleni. 



Po środku umieściłam świąteczną tekturkę a wokół niej ułożyłam kompozycję z ręcznie robionych żonkilków. Kompozycję uzupełniłam o embossowane na kalce listki z jednego z najnowszych stempli, który od razu bardzo polubiłam. Dodałam również tekturkowe gałązki bazi i kilka listków wyciętych wykrojnikiem. W dolnej części kartki umieściłam tekturkowy napis.









Do wykonania kartki użyłam:

  
  
 


Pozdrawiam 
Marta Papierowe Agrafki





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...