wtorek, 14 marca 2023

Kolorowe pisanki

 Hej, dziś mam dla Was jeszcze jedną propozycję wielkanocnej kartki. Tym razem w roli głównej tekturkowy zestaw trzech pisanek. 


W dzisiejszej inspiracji postawiłam na poziomą bazę DL oraz jasne, wiosenne kolory. W centralnej części kartki umieściłam trzy ażurowe pisanki. Żeby praca była weselsza postanowiłam je pokolorować markerami, a następnie zembossować pudrem w kolorze białej perły. Dzięki temu moje pisanki zyskały piękny połysk i odrobinę elegancji. Dodatkowo aby lekko przesłonić to co dzieje się za jajeczkami, każdą z pisanek podkleiłam kalką.

Poniżej pisanek ułożyłam kwiatową kompozycję w ten sposób, aby sprawiała wrażenie, że pisanki ułożone są w ukwieconym gniazdku. 

Dla urozmaicenia tła dodałam asymetrycznie odrobinę maski. Wybrałam wzór mandali, która przypomina nieco serwetkę umieszczaną w wielkanocnym koszyczku. Wzór naniosłam tuszami w odcieniach żółtego i pomarańczowego delikatnie je blendując.

Kropką nad "i" jest napis tekturkowy umieszczony na kwiatach.











W projekcie wykorzystałam:
  
 


Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...