wtorek, 28 marca 2023

Kartka z aniołkiem

 Witajcie, 

dziś chcę Was zainspirować jedną z naszych najnowszych tekturek z serii komunijnej - tekturką aniołka. W sklepie znajdziecie je w trzech wersjach, ja wybrałam tą najprostsza, do wyboru macie jeszcze bardziej ozdobne,  ażurowe :) Tekturka ta nie tylko idealnie sprawdzi się do prac komunijnych ale również jako element pamiątek z okazji chrztu. I właśnie na tą okazję przygotowałam kartkę.


W tym projekcie postawiłam na uniwersalność dlatego wybrałam delikatne beżowo złote odcienie. Jasne tło wzbogaciłam delikatnym wzorem maski, który naniosłam złotym tuszem. Po środku umieściłam tekturkę aniołka, którą uniosłam na dystansach. W dolnym lewym rogu umieściła kwiatową kompozycję, którą wypełniły embossowane białym pudrem listki z kalki. Całość uzupełnia odpowiedni napis oraz kilka listków wyciętych z kolekcji.











W projekcie wykorzystałam:

  
 



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...