piątek, 10 marca 2023

Wpis do art journala ze zdjęciem

 Cześć,

Robicie wpisy do art journala? Z mediami czy bez? A może media Was onieśmielają?

Jeśli na ostatnie pytanie odpowiedzieliście "TAK" to mam dla Was rozwiązanie. Tusze i zabawa z maskami.


Nasze maski świetnie nadają się do przenoszenie wzoru przy pomocy szczoteczki (gąbka też się nada). Wielką zaletą tej techniki jest to że: jest prosta, mało brudzi, nie używa się wody więc i papier nie musi być gruby oraz to że używam koloru jaki chcę :)



Ja w okolicy Walentynek przygotowałam wpis ze zdjęciem pieska (zdjęcie z Internetu, ale i z moimi psiakami prace tworzę). Użyłam do niego trzech masek: dwóch z serduszkami i jednej z napisami. Serduszkowe maski świetnie się uzupełniają, dzięki czemu mogłam uzyskać dwukolorowe tło.

Widzicie to serce o intensywniejszym kolorze (koło różowego kółeczka)? Pokryłam go przeźroczystym pudrem do embossingu co podbiło wyrazistość koloru oraz dodało faktury.


Na czarny karton wyembosowałam biały napis (stempel Agaterii).



Bawcie się maskami i kolorami:)





Użyłam:








Kreatywnego dnia,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...