sobota, 11 marca 2023

Kartka z sentencją

 Witajcie 🤗 Zapraszam Was do obejrzenia mojej kolejnej inspiracji - tym razem przygotowałam karteczkę, która może być miłym podziękowaniem np. za okazaną pomoc lub inny miły gest - zgodnie z zawartą na niej sentencją - stempelkiem. 

Papier tworzący tło mojej pracy delikatnie ozdobiłam przy pomocy brązowego tuszu i maski "Pismo 2". Dodałam delikatne odbicia tekstowym stempelkiem. Aby urozmaicić nieco kompozycję i dodać odrobinę przestrzenności, dodałam tekturkową wycinankę z wzorem marokańskiej koniczyny. 

Karteczkę ozdobiłam wykonanymi ręcznie materiałowymi kwiatami. Do ich wykonania użyłam kropeczkowych stempelków - środeczków. Dodałam też odbite na kalce piórka oraz jedną z ostatnich agateriowych nowości - urocze listeczki. Stempelki zembossowałam białym i złotym pudrem. 


Do wykonania mojej pracy użyłam następujących produktów:



Pozdrawiam serdecznie ❤️

Ania - Craftowanki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...