piątek, 17 marca 2023

Mixmediowa dekoracja

Cześć,

Tu Asia Szczurowska. Na dzisiejszą inspirację przygotowałam mixmediową ramkę.


Do tego typu pracy możecie dodać rodzinne zdjęcie, czy to wycięte w kwadracie, czy po obrysie postaci.


Kilka słów o projekcie. W tego typu pracach zawsze zaczynam od pokrycia bazy gesso.

Następnie nałożyłam pastę przez maskę w środkowej części dolnej warstwy bazy. W takim okienku wewnątrz.

Obie warstwy pokryłam płynnymi farbami akrylowymi. Celowo wybrałam dwa różne kolory, zależało mi na kontraście.

Farbami pokryłam także tekturki.

W górnej ramce użyłam stempli. Napisy przybiłam przy pomocy samego tuszu. Do kratek użyłam proszku do embossingu.


Brzegi obu warstw ramki pokryłam czarnym tuszem. Dokleiłam kilka papierowych elementów i kwiatów i koniec :)


 Użyłam:

 
 
 


Kreatywnego dnia,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...