niedziela, 28 maja 2023

Bardzo kobiecy layout

 Witajcie!

Moja dzisiejsza inspiracja powstała na prezent... dla mnie samej. Rzadko mam czas, by robić coś scrapowego dla siebie, gdyż najczęściej tworzę prace na zamówienie. Tym razem w ramach inspiracji oprawiłam sobie zdjęcie w bardzo kobiecy, ale też charakterystyczny dla mojej twórczości sposób.

TUTORIAL na stworzenie tej pracy znajdziecie na Agateriowym kanale You Tube (klik).


Jasne tło z papieru scrapowego postanowiłam nieco urozmaicić wzorami nałożonymi przez maski - najpierw tuszem, a następnie pastą modelującą. Aby podkreślić piękny roślinny ornament użyłam dodatkowo farbki akwarelowej w kolorze fuksji. 



Kompozycję mojego layoutu poprowadziłam po przekątnej, a kolejne warstwy powstały z papierów scrapowych w kolorach białym, czarnym i fuksji - moich ulubionych. Geometryczne czarne ramki i deseń w groszki nadają pracy fajnego charakteru i przywołują mi na myśl stylistykę lat 50. 



Kwiaty ułożone warstwowo wraz z kawałkami gazy i koronki to z kolei powiew kobiecości i odrobina romantyzmu, gdyż nie chciałam, aby praca była zbyt surowa. Nie mogło zabraknąć embossowanych listków!



Na koniec, żeby nie było tak całkiem gładko i idealnie, to poszalałam ze stemplami odbijanymi wprost z ręki. Zamknęłam nimi kompozycję tworząc ramkę wokół całej pracy i nieco wypełniłam tło.

Gotowy layout świetnie oddaje mój charakter, który jest połączeniem uporządkowanego minimalizmu z nutą romantycznej kobiecości, doprawiony szczyptą szaleństwa i luzu.

Jeśli ten opis Was zaintrygował, to zapraszam do obejrzenia TUTORIALU.

Podczas tworzenia przydadzą się następujące produkty:



Pozdrawiam serdecznie,

Evela



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...