środa, 24 maja 2023

kartka komunijna

 Witajcie, dziś mam dla Was ostatnią w tym sezonie inspirację komunijną :) Tym razem postawiłam na delikatną uniwersalną kolorystykę i poziomą formę kartki.



Na wierzchniej warstwie odbiłam stempel serwetki za pomocą tuszu do embossingu, a następnie naniosłam na niego puder w kolorze białej perły. Dzięki temu tło nabrało elegancji i odrobinę subtelnego błysku.



Po środku umieściłam serwetkę a na niej tekturkowy napis IHS z delikatnym grawerem. Kolejnym krokiem było ułożenie kompozycji z bawełnianych kwiatów, których środeczki ozdobiłam Agateriowymi stempelkami. Kompozycję uzupełniły liście embossowane na kalce białym pudrem oraz kilka wycinanek.











W projekcie wykorzystałam:

 
  
 



Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...