wtorek, 16 maja 2023

Wróżka zębuszka

 Hej, jak mnie znacie, wiecie, że jestem mało mediowa no i nie często wykonuje projekty takie dla siebie. Są jednak wydarzenia, które trzeba zachować na dłużej, takie jak wypadnięcie pierwszego ząbka naszej pociechy. I w tym przypadku do zachowania tej chwili idealnie sprawdzi się Agateriowy shaker ząbek. Mimo, że nie jestem mediowa postanowiłam wyjść ze swojej strefy komfortu i postawiłam na formę LO.


Mój blejtram ma wymiar 20 x 20 cm. Pracę zaczęłam od nałożenia pasty strukturalnej przez maskę. Wybrałam wzór plastrów miodu. Po wyschnięciu pasty nadałam kolor używając kolorowych pyłków nuvo i wody. Następnie nałożyłam niezbyt dokładnie stempel tła. 






Kolejnym krokiem było już budowanie kompozycji, którą za pomocą papierów scrapowych rozciągnęłam w poziomie. Każda warstwa umieszczona jest na dystansie dzięki czemu całość nabrała przestrzenności. W kompozycji wykorzystałam bawełniane kwiaty z odbitym stempelkiem środka, a całą kompozycję uzupełnia stempel magnolii, który pokolorowałam tymi samymi pyłkami co tło. W miejscu honorowym znalazł się shaker ząbek z małą niespodzianką w środku :)








W projekcie wykorzystałam

  

Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...