niedziela, 7 maja 2023

Uniwersalna kartka z maską i stemplami

 Cześć!
Moja dzisiejsza inspiracja to bardzo uniwersalna kartka.
Ostatnio coraz częściej próbuję i eksperymentuję - tworzę tak jak mi w duszy aktualnie gra. I jest mi z tym bardzo dobrze.
Tym razem powstała kartka z tłem z maski. Do jej odbicia użyłam tuszy Distress.
Również tymi tuszami odbiłam stempel z wiankiem. Trzema różnymi kolorami, dzięki czemu uzyskałam fajny efekt.
Całość dopełniły delikatne listki również odbite stemplami, małe kwiatuszki i diamenciki imitujące środki kwiatków odbitych z maski.







Jeśli macie ochotę wykonać taką kartkę lub zobaczyć jak ja ją robiłam to zapraszam na TUTORIAL

Produkty, których użyłam w pracy:

  

Miłego dnia :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...