sobota, 20 maja 2023

Kopertówka na Dzień Mamy

 Witajcie 🤗 Dzień Mamy już za chwilkę, warto pomyśleć o upominku. Dobrym pomysłem będzie kartka - kopertówka, do której możemy włożyć np. voucher na masaż lub zabieg pielęgnacyjny albo bilet do kina - możliwości jest wiele, do tego będą elegancko zapakowane 😉

Tło na mojej kartce ozdobiłam stempelkiem magnolii, który zembossowałam pudrem w kolorze różowego złota. Dodałam trochę sizalu oraz elementy z tekturkowego kwiatowego dekoru, które pokryłam białym embossingiem. 

W centralnej części umieściłam ramkę, pobieloną farbą akrylową, wokół niej dodałam kwiatowe wycinanki, różyczki i foamiranowy kwiatuszek, a także embossowane na biało listeczki. Znalazło się również miejsce na dedykowany napis.




W tej pracy wykorzystałam następujące produkty:




Pozdrawiam serdecznie ❤️

Ania - Craftowanki 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...