piątek, 12 maja 2023

Serduszko dla bliskiej osoby

 Cześć,

Tu Asia Szczurowska - Łapkodzieło. 

Na dzisiejszą inspirację przygotowałam mixmediowe serce, które można wręczyć ukochanej osobie. Pomimo iż zbliża się Dzień Matki, to ja tego serca mamie nie dam - moja córka je już porwała do swojego pokoju ;)


Dolną bazę HDF pomalowałam fioletową farbą. Nałożyłam na nią pastę przez maskę. Po zdjęciu maski, jak pasta jeszcze była mokra, niektóre miejsca posypałam pudrami do embossingu w kolorach: różowy, lila i złoty. Nie grzałam od razu, czekałam aż pasta wyschnie.


HDF brzegowy pomalowałam dwoma kolorami farby akrylowej robiąc różowo-fioletowe zacierki. 
Przy pomocy stempla naniosłam turkusową farbę. Uwielbiam to zestawienie kolorów.


Tekturowy napis pokryłam niebieskim tuszem i pokryłam pudrem do embossingu.



Kreatywnego dnia,


  
  













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...