wtorek, 18 lipca 2023

Ażurowe serce

 Witajcie, dziś mam dla Was kolejną ślubną propozycję, tym razem z ażurowym warstwowym serduszkiem w roli głównej. Jak zawsze moja kartka jest warstwowa, każdą z warstw dodatkowo ozdobiłam embossowanym wzorem maski, które pokryłam pudrami w kolorze różowego złota i białej perły. 




Tekturkowe serce pokryłam embossingiem, używając pudru w kolorze białej perły. Wokół serduszka ułożyłam kompozycję z bawełnianych kwiatów (ze stemplowanymi środkami) oraz liści z kalki wykonanych przy użyciu pudru w kolorze różowego złota. 








Kropką nad i , jest delikatny napis (w kolorze różowego złora)  na kalce , umieszczony na tle serca.


W projekcie użyłam:

  
  
  

Pozdrawiam,
Marta Papierowe Agrafki 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...