środa, 12 lipca 2023

Wonderful

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

Mam nadzieję, że Wasze wakacje upływają miło i przyjemnie, na przykład na tworzeniu prac z Waszymi ulubionymi zdjęciami :-) Ja na mój dzisiejszy projekt wybrałam takie, na których moje chłopaki są jeszcze słodkimi maluchami - polecam utrwalanie tych chwil, bo mijają szybciej, niż jest się na to gotowym...

I do hope you're having a nice and pleasant summer holiday, e.g. creating projects with your favourite photos :-)  For my today's project I chose the ones in which my boys were still sweet kids - I do recommend cherishing those moments as they go by quicker than you're ready to accept it...


Jako bazy użyłam ramki HDF w kształcie serca. Okleiłam ją papierami do scrapbookingu i naniosłam wzór z maski na wewnętrzną jej część. 

I used a HDF heart-shaped frame for the base. I wrapped it in scrapbooking papers and added a stencil pattern upon the inner part:

Zdjęcia ozdobiłam kompozycją kwiatową z dodatkiem misternych, tekturowych serwetek - aby lepiej wydobyć je z tła embossowałam je białym pudrem.

I decorated the photos with a flower cluster with filigree chipboard doilies - in order to make them stand out better from the background I embossed them with white ep:



Ramka ma przyjemną dla oka przestrzenność i pięknie prezentuje się na ścianie :-)

The frame is nicely dimensional and looks beautiful upon a wall :-)



A oto Agateriowe produkty, które znajdziecie w naszym sklepie:

Here's the list of Agateria products you can find in our store:





I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!

That's all for today, see you soon!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...