niedziela, 23 lipca 2023

Ślubna kartka w stylu eko

 Witajcie Kochani!

Wakacje oznaczają nie tylko czas wypoczynku i urlopów, ale również szczyt sezonu ślubnego. Zauważyłam, że w tym roku nadal chętnie organizowane są wesela w stylu rustykalnym i eko, więc podążając za tym trendem proponuję Wam dzisiaj w ramach inspiracji ślubną kartkę w stylu eko. 

Już teraz zapraszam Was na TUTORIAL na agateriowym kanale You Tube (klik)

Czy wiedzieliście, że maski można wykorzystać w tzw. embossingu na zimno? Za pomocą maszynki tnąco-wytłaczającej, masek i specjalnej gumowej podkładki wyczarowałam w papierze wypukłe wzory. 

Mój trick: wytłoczone ornamenty można podkreślić woskiem lub białym gesso stosując technikę suchego pędzla, wtedy będą jeszcze bardziej widoczne.

Istotną rolę odrywa w mojej kartce wycinanka młodej pary, którą umieściłam w centrum na delikatnej owalnej serwetce. Elementami uzupełniającymi kompozycję są papierowy kwiat oraz trzy rodzaje listków i gałązek ze stempli embossowanych białym pudrem na cienkim papierze kraftowym.

Zwieńczeniem całej pracy jest okolicznościowy napis oraz półperełki, które umieściłam w narożnikach kartki. Połączenie bieli z papierem kraftowym dało według mnie rewelacyjny efekt, a praca nie jest wcale minimalistyczna, ani skromna. 

Co sądzicie o takim klimacie? Robiliście już kartki w takim stylu? Jeśli nie, to śmiało się inspirujcie. Możecie wykorzystać mój TUTORIAL.









W swojej pracy wykorzystałam:





Pozdrawiam serdecznie. Buziaki,
Evela




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...