wtorek, 11 lipca 2023

W dniu ślubu

 Hej! Sezon ślubny w pełni, co bardzo mnie cieszy, bo naprawdę uwielbiam projekty na tą okazję. W Agateriowym sklepie znajdziecie wiele produktów idealnie pasujących na tą okazję. Dlatego dziś mam dla Was inspirację właśnie w tematyce weselnej.


Tym razem postawiłam na odcienie niebieskości i bieli. Głównym punktem, na którym opiera się cała kompozycja są dwie tekturki, które pozostawiłam w naturalnej kolorystyce - owalna elegancka ramka oraz para młoda. Aby było bardziej warstwowo, pod tekturową ramką umieściłam dodatkowo ramkę wyciętą wykrojnikiem z białego papieru, a wszystkie elementy centralnej części skleiłam na dystansach. Dzięki temu projekt nabrał głębi , a elementy tekturkowe nie wydają się być "zbyt nisko" w porównaniu z przestrzennymi kwiatami. 

Kwiatową częścią kompozycji oplotłam ramkę. Kwiaty wykonałam z bawełny, delikatnie potuszowałam ich środki i odbiłam stempelki z motywem kropeczek. Całość uzupełniłam elementami wyciętymi z kolekcji, scrapkami gałązek z białego papieru, koronkami oraz listkami z kalki wykonanmi za pomocą stempli i pudrów  do embossingu. Postawiłam tu na pudry w kolorze białym i jeansowym, które idealnie wpasowały się w całość. Napis embossowany na kalce wplotłam w kompozycję.

Jeśli dobrze się przyjrzycie znajdziecie jeszcze delikatne stemplowane serduszka w tle. Stanowią one subtelną przysłowiową kropkę nad "i".










W projekcie użyłam:

  
  
  
 



Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...