piątek, 7 lipca 2023

Mixmediowy tag

Cześć,

Bazy HDF świetnie nadają się do mediowania. Woda, pasty, tusze jej i nie zaszkodzą. 
Na dzisiejszą inspirację przygotowałam tag na którego nałożyłam trochę mediów.

Ten projekt to była dla mnie zabawa - kolorem i teksturą. Dałam się ponieść wyobraźni, nic mnie nie ograniczało (poza moimi preferencjami kolorystycznymi :D).

Jedyne o czym trzeba pamiętać przy takiej zabawie to to by zabezpieczyć bazę HDF primerem (ja wybrałam białe gesso). HDF ma dość śliską powierzchnię, dlatego aby media dobrze się go trzymały należy go pierw zmatowić. Primer nadaje się do tego doskonale.

Pamiętajcie, że nie każde gesso to primer.



Jak gesso wyschło to bazę pokryłam farbą akrylową. Na nią dodałam trochę miki w pros (które zachowują się jak farby akwarelowe) oraz nasze agateriowe stemple. Następnie zmieszałam pastę z zieloną miką (aby nie była całkiem biała) i nałożyłam ją na część powierzchni (tak bym mogła dobrze dopasować serce). Jak pasta wyschła to nałożyłam kolor (znowu proszki) i naniosłam delikatnie wosk.


Dzięki temu, że użyłam metalicznych wosków, projekt wygląda trochę inaczej w zależności od kąta padania światła.

Tekturki z wygrawerowanymi napisami pokryłam jednym ze starszych pudrów do embossingu (nie pamiętam którym kolorem, ale nie ma go już w Agaterii, możliwe że liliowym).


Grawerowaną tekturkę z sztalugą malarską pokryłam złotym woskiem.

Najbardziej podovba mi się efekt na tekturkowych sercach. Pokryłam je białym gesso a następnie pokolorowałam magicznymi proszkami. Jak serca były suche to pokryłam je pudrem w kolorze białej perły. Nakleiłam jedno serce na drugie.


Użyłam:


 

 

 
 

 Zachęcam Was do takiej twórczej zabawy.
Kreatywnego dnia,


1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...