niedziela, 9 lipca 2023

Torebka na prezent - MazurekArt

 Torebka na prezent.



Kiedy przychodzi czas urodzin i imienin zawsze w swojej szufladzie mam choć jedną ręcznie zdobioną torebkę na prezent. Spełnia swoje zadanie i jest pięknym dodatkiem do życzeń. Właśnie taki projekt dziś przynoszę.

 



Za pomocą masek  i stempli wykonałam piękne tło torebki w żółto- granatowej kolorystyce.


Głównym elementem przyciągającym wzrok jest owalna hdf-ka, której nadałam strukturę i kolor. W środku mieści napis, do którego wykonania użyłam stempli.




Kobiecego charakteru projektowi nadają kwiaty wykonane z tkaniny umieszczone w kompozycji z koronkami i wstążką.


Do projektu dodałam tekturkowe listki potuszowane w dwóch tonacjach zieleni i granatu.



Dodatkowym elementem wzbogacającym projekt są listki, wykonane przy użyciu stempli. pomalowałam je na różne odcienie zieleni i, aby stały się różnorodnym tłem dla kwiatów.

Cały proces tworzenia i użyte materiały możecie zobaczyć na kanale You Tube.
A użyte materiały tutaj:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...