piątek, 14 lipca 2023

Zabawa z maskami na ATC

 Cześć,

Uwielbiamy ATC. Z czystym sercem mogę to napisać w liczbie mnogiej, bo ostatnio coraz więcej scrapujących ludzi sięga po tą formę. 

Ja robię ATC tak często jak tylko mogę. Na zlocie jest tylu chętnych na wymiany, że za dużo swoich do domu nie przywożę ;)

Z produktów ATC wychodzą świetne karty.


Nie będę się rozpisywała odnośnie procesu tworzenia, ponieważ możecie zobaczyć video tutorial (na IG będzie opublikowany krótszy film)


Na wszystkich kartach użyłam tych samych stempli: kratki do ramki oraz napisów.


Do różowych kart użyłam maski z dmuchawcami.




Do fioletowych kart użyłam maski z obręczami.




Do zielonych ATC użyłam maski z częściami serwetek.




Karty miałam do wymiany na zlocie w Katowicach. Ktoś się załapał ?:)

Użyłam,



Kreatywnego dnia,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...