piątek, 15 września 2023

Absrtakcyjny wpis z motylami

Cześć,

Tu Asia Szczurowska z abstrakcyjnym wpisem.


Jak już wspominałam, maski i stemple są elementami których nie brakuje w moich wpisach.
Można je używać na wiele różnych metod. Tym razem, mniej standardowo - użyłam ich by stworzyć trochę tekstury (osobiście wolę płaskie wpisy do art journali dlatego to dla mnie niestandardowe).

Na początku odbiłam stemple przy pomocy tuszów i na to nałożyłam mgiełki. Jak one wyschły to nałożyłam kolejne stemple, tym razem przy pomocy tuszu do embossingu i posypałam białym pudrem do embossingu.



Przez maskę nałożyłam pastę (oczywiście od Agaterii) i ją także posypałam pudrem do embossingu (tym razem srebrnym).



Dodałam kolejne plamy z farb, tym razem zadbałam o to by łączyły wszystkie motyle.


Użyłam:




Kreatywnego dnia,




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...