środa, 20 września 2023

Jesienne skarby

Witajcie, mili Goście, na Agateriowym blogu :-)

Welcome, dear Visitors, to the Agateria blog :-)

 

Jesień zagościła tutaj na dobre - piękna i kolorowa! I dzisiaj będzie podobnie, bowiem przynoszę Wam layout w jesiennym temacie:

Autumn has settled down here  - beautiful and colourful! Today is no different as I bring you an autumn-themed layout:


Na papierze tła naniosłam w narożnikach wzór z maski przezroczystą brokatową pastą, co dało efekt jakby kropel rosy na pajęczynie:

Upon the background paper I applied a stencil pattern with transparent glitter paste, which gave the effect of dew drops on a spider's web:



 W czasie, kiedy pasta schła, odbiłam na papierze akwarelowym motywy z jesiennych zestawów stempli, embossowałam je złotym pudrem i pokolorowałam markerami wodnymi - wystarczyła odrobina wody, by kolory pięknie się zblendowały :-) Potem wycięłam motywy i ułożyłam je wokół zdjęcia:

While the paste was drying I stamped some images from two autumn stamp sets on watercolour cardstock, embossed them with gold ep and coloured with dye ink markers - I only needed to add just a drop of water and the colours blended beautifully :-) Then I cut out the images and layered them around my photo:



Motywy ułożyłam warstwowo, część z nich podklejając na kosteczkach pianki, jednak całość jest na tyle płaska, że łatwo layout przechować lub oprawić w ramkę:

I layered the images mounting some of them on foam dots, but the layout is still flat enough to be easily stored or framed:


A oto materiały z naszego sklepu, które wykorzystałam:

Here are the products from our store that I used:





I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia wkrótce!

That's all for today, see you soon!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...