wtorek, 19 września 2023

Urodzinowe dyniowe party

 Witajcie, dziś mam dla Was kolejną kartkę z serii - zabawy mixmediowe. Tym razem karteczka w prawdziwie jesiennym kimacie. 


Moja kartka ma format A6, jej pierwszą warstwę wykonałam z papieru scrapowego. Górna warstwa to papier akwarelowy potraktowany między innymi mgiełkami. Ale zacznijmy od początku. Za pomocą pasty strukturalnej zmieszanej z color glow naniosłam niesymetrycznie wzór maski. Po dokładnym wysuszeniu całość zabarwiłam mgiełkami rozprowadzając je z pomocą wody po całej powierzchni tak długo aż efekt mnie zadowolił. Pocałkowitym wyschnięciu dodałąm kilka odbitek stempli jesiennych liści. 

Na papierze akwarelowym odbiłam sttemple dyni embossując je złotym pudrem. Dynie pokolorowałam za pomocą kredek akwarelowych i wycięłam. 

Akwarelową warstwę kartki podkleiłam na dystansie a następnie ułożyłam kompozycje z dyń embossowanych oraz wyciętych z kolekcji. Na koniec dodałam stemplowany napis urodzinowy oraz kilka chlapań.

Jak Wam się podoba taki klimat?










W projekcie użyłam:

  
  




Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...