wtorek, 12 września 2023

Mediowy przybornik

 Witajcie, oficjalnie przyznaję, że przepadłam w media. Moją kolekcję zasiliły kolejne kolorowe produkty a na biurko wskoczył kolejny mediowy projekt. Mixmedia to wciąż dla mnie próbowanie nowych połączeń, ale bardzo chcę podzielić się z Wami efektami i zachęcić do próbowania nowych rzeczy :)


Baza koszyczka HDF już jakiś czas temu wpadła w moje ręce ale nie do końca miałam na niego pomysł. Pierwotnie miała to być dekoracja pełna kwiatów. Chwyciłam więc za szpachtkę i pędzel... Niestety kolory wyszły nieco inaczej niż zakładałam i tak oto mój koszyczek nabrał innego wymiaru.

Zaczęłam od sklejenia bazy i zagessowania jej na czarno. Następnie za pomocą pasty modelującej naniosłam wzór maski w wybrane miejsca. Po wyschnięciu pasty zaczęła się najlepsza zabawa. Całość pokryłam brązową farbą akrylową, a po jej wyschnieciu całość pokryłam za pomocą rozpuszczonego w wodzie Color Glow w kolorach - Jadeite, Goldstone oraz Golden Calcite.  Na końcu całość przetarłam delikatnie białym gesso, dzięki czemu mocniej uwidocznił się wzór maski. Dodatkowo umieściłam na jednym boku delikatną kompozycję nawiązującą do przeznaczenia koszyczka - idealnie zmieszczą się w nim zapasy sznureczków :)











W projekcie użyłam:

  


Pozdrawiam
Marta Papierowe Agrafki






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...