wtorek, 5 września 2023

Mediowa męska kartka urodzinowa

 Witajcie, 

dziś przychodzę do Was z kolejnym pomysłem na wykorzystanie Agateriowych produktów w męskim projekcie. 


 Zabawa mediami wciąga mnie coraz bardziej, i sprawia mi coraz więcej radości. Dlatego też przy staram się po nie sięgać przy każdej okazji. Tym razem postawiłam na wykorzystanie maski i kilku stempli, dzięki którymi powstało ciekawe tło. 

Wzór maski nałożyłam zabarwioną pastą strukturalną. Następnie dodałam trochę mgiełek, którymi zabarwiłam tło, a po wyschnięciu całość uzupełniłam stemplami. Na tak powstałym tle ułożyłam prostą warstwową kompozycję z grafik o tematyce urodzinowej w pasujących kolorach.






W projekcie wykorzystałam

  



Pozdrawiam

Marta Papierowe Agrafki



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...