niedziela, 24 września 2023

Jesienny tamborek

 Witajcie Kochani!

Jesień oficjalnie jest już z nami. Moja dzisiejsza inspiracja nawiązuje zatem do jesiennych klimatów (przed którymi broniłam się w tym roku wyjątkowo długo), ale jednocześnie ma przywoływać w pamięci najpiękniejsze chwile schyłku lata, nico mgliste wschody słońca oraz babie lato...

Rozmarzyłam się troszeczkę, ale do rzeczy - mój TUTORIAL na wykonanie dekoracji w postaci tamborka znajdziecie na Agateriowym kanale You Tube (klik)

Wykorzystałam w tym projekcie maski, tekturki, stemple oraz pudry do embossingu w kilku odcieniach złota i miedzi. W kompozycji użyłam papierowych kwiatów w delikatnie przygaszonych kolorach, a całość uzupełniłam dużą ilością listków przygotowanych aż trzema metodami, które pokazuję w filmie. Na koniec pracy dodałam jeszcze klika stemplowanych motyli i nieco szklanych perełek, które stanowią "kropkę nad I". 

Być może zastanawiacie się, co zrobić w tak ozdobionym tamborkiem. Otóż, może on stanowić klimatyczną dekorację domu zawieszoną na ścianie. Jest to również doskonały pomysł na prezent - wystarczy dodać okolicznościowy napis, a z tyłu wkleić życzenia. Jeśli natomiast w miejsce okiennicy wstawicie zdjęcie, to tamborek stanie się efektowną ramką.

Czy mój wpis zainspirował Was do stworzenia takiej formy rękodzieła? Zapraszam na TUTORIAL, w którym pokazuję jak się za to zabrać (klik).










W pracy wykorzystałam:







Pozdrawiam serdecznie. Evela







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...