czwartek, 17 maja 2012

Chrzest w bieli

To już trzeci tydzień z Agaterią :) Dziś pokażę Wam pamiątkę chrztu świętego.
Chrzest kojarzy mi się z kolorem białym. Tym razem dodałam do bieli odrobinę koloru niebieskiego. Użyłam papieru embossowanego za pomocą folderu, ramki i świecę wycięłam z perłowego papieru. Stempel Rozetka 1 odbiłam białym tuszem na grubej kalce, embossowałam na gorąco i wycięłam. Dodatkowo ozdobiłam go perełkami z Pearl Makera.
Kompozycję wokół świecy utworzyły kwiaty, wycinanki z maszynki  oraz prześliczne listki z zestawu Róże+listki 2, które odbiłam, zaembossowałam i wycięłam.


Wewnątrz kartki znajduje się miejsce na życzenia i oczywiście zawiązywana kieszonka na pieniądze.
Ozdobną kompozycję wewnątrz kartki wykonałam z tych samych elementów, kwiatów, wycinanek, rozetki i ślicznych listków. 



Do zobaczenia za tydzień.

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...