czwartek, 10 maja 2012

Pamiątka Pierwszej Komunii Świętej

Na kolejny gościnny występ dla Agaterii wykonałam elegancki i komplet – różową pamiątkę pierwszej komunii świętej dla dziewczynki.
Kompozycję kwiatową ułożoną z lilii uzupełniłam stemplowanymi i zaembossowanymi listkami z zestawu Róże+listki 2. Jak widać pasują one nie tylko do róż :)
Stempel Koło-pierwsza komunia święta rozłożyłam na dwie części.
Zewnętrzną częścią z napisem ozdobiłam kieszonkę na pieniądze...
...natomiast wewnętrzną umieściłam na krzyżu. Wszystkie odbitki są embossowane na gorąco.







Pudełeczko na upominek ozdobiłam podobnie jak kieszonkę wewnątrz kartki. Uwielbiam te listki, dodają pracom niepowtarzalnego wdzięku.




Komplet mieści się w ozdobnym pudełku, na tyle dużym, że można do niego również schować inne pamiątki z tego ważnego dnia :) 



Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w kolejny czwartek.
Monika




2 komentarze:

  1. Zestaw pudełek + karteczka sa przepiękne! Wszystko bardzo proste w formie, delikatne wzory i eleganckie w wyrazie. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...