piątek, 25 maja 2012

Małe zakładki

Kiedyś na blogu Latarni Morskiej zobaczyłam malutkie zakładki do książek, których forma bardzo mi się spodobała. Dziś pokażę wam moje mini-zakładki. Do ich zrobienia wystarczy zwykły gładki papier, tusze, stemple oraz ćwiek i wstążka do ozdoby. Użyłam dwóch stempli pasujących do wykrojników spellbinders labels one - ramki w kropeczki oraz ramki w listki, dodałam też napis "tu czytam".
Jeżeli nie macie maszynki i wykrojników, możecie po prostu odbić stemple i je wyciąć. Aby idealnie dobrać kolor listków do każdej zakładki po prostu przed wycięciem potuszowałam kawałki papieru odpowiednim tuszem. Na pewno zrobię takie zakładeczki w innych kolorach, bo robi się je bardzo przyjemnie :)





2 komentarze:

  1. Świetne,bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa zakładka, gratuluje dobrego pomysłu :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...