czwartek, 31 maja 2012

Ostatni czwartek z Moniką.

Dziś już niestety ostatni czwartek z Moniką.
Bardzo dziękuję, że przyjęłaś moje zaproszenie i zmierzyłaś się z tą częścią scrapbookingu w której, wydawało Ci się , że nie masz doświadczenia. Jak widać myliłaś się. Twoje prace są nadal delikatne, choć tyle w nich stempli.
---------------------------------------------------------------------------------
A oto ostatnia praca Moniki, zapraszam:
 
Witajcie,
dziś mój ostatni gościnny występ w Agaterii. Zaprezentuję Wam elegancką ślubną kartkę, której wdzięku dodały moje ulubione stempelki. 
Ulubiony błękitny papier wytłoczyłam folderem z wykrojnikiem.
Dodałam rameczki wycięte z perłowego papieru i białą śnieżynkę.
 

 
 
  Zieloną gęstwinę wokół róż utworzyłam za pomocą kilku wycinanek z wykrojników oraz całej masy listków z zestawu Róże + listki 2.
 
 
 
 
 
Listki stemplowałam, embossowałam na gorąco, potem wycięłam i lekko powyginałam. Dało to wspaniale przestrzenny efekt, który niestety do końca umiałam uchwycić na zdjęciach.
Kartka mieści się w pudełku, który również bardzo delikatnie ozdobiłam listkami.

Mam nadzieję, że podczas moich spotkań w Agaterii pokazałam Wam, że stemple są właściwie dla każdego. Pomagają dodać pracom głębi i ciekawych detali. Nawet osoby, które nie mają wprawy w stemplowaniu mogą ich używać, stemplując na dodatkowych kawałkach papieru i wycinając odbitki (paper piecing). Stemple mogą być również doskonałą alternatywą dla wykrojników.
Agato bardzo dziękuję za gościnę :)
Pozdrawiam serdecznie
Monika

4 komentarze:

  1. Śliczna kartka! Piękne prace przedstawiałaś podczas wizyt tutaj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka, w pudełku prezentuje się bardzo elegancko

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca! Z resztą poprzednie również były świetne:)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...