czwartek, 3 maja 2012

Majowa Gościnna Projektantka

Witam gorąco i słonecznie.
Rozpoczął się cudowny miesiąc maj czas grillowania, odpoczynku, relaksu. Nowy miesiąc w Agaterii oznacza, że powitamy kolejną bardzo utalentowaną scraperkę. Przez kolejne czwartki inspirować Was będzie Monika 
znana Wam jako Monia
Zapraszam na jej pierwszego posta w Agaterii.



Mam ogromną przyjemność być majową Gościnną Projektantką Agaterii. To dla mnie duże wyzwanie, bo każdy, kto zna moje prace, wie, że stempli używam bardzo rzadko. Odstrasza mnie ich nieprzewidywalny charakter. Jednak postanowiłam się przełamać, a efekty tego będziecie oglądać w kolejne majowe czwartki.
Pierwsza praca to komplet z okazji majowego święta, czyli dnia matki. Komplet składa się z kartki, 




...którą ozdobiłam za pomocą stempla Róże + listki 2. Róże odbiłam na różowym papierze, zaembossowałam i potuszowałam krawędzie, aby nadać im więcej głębi. Niektóre z nich podkleiłam kosteczkami 2mm. Listki odbiłam na zielonym papierze, również pokryłam embossingiem na gorąco, wycięłam i lekko powyginałam. Użyłam również stempla Rozetka 1, który doskonale wzbogaca kompozycję.Stempel Dla Ciebie mamo również zaembossowałam i wycięłam za pomocą wykrojnika.


Wnętrze kartki również ozdobiłam w podobnym stylu.
Dzięki użyciu kolorowych papierów do stemplowania uniknęłam ich kolorowania ;P  


Drugą część kompletu z okazji stanowi niewielka (12x18cm) papierowa torebka na prezent, którą ozdobiłam bardzo podobnie do kartki. 



Pod różami podkleiłam skrawki potuszowanej na brązowo gazy, dodałam też perełki.
Mam nadzieję, że moja walka ze stemplami podoba Wam się choć trochę. Pozdrawiam serdecznie i do zobaczenia w kolejny czwartek.
Monika

7 komentarzy:

  1. Miło Cię tu widzieć :)
    Przepiękny i bardzo elegancki komplet wyszedł spod Twoich zdolnych rąk.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosić Cię jako gościnną projektantkę to był świetny pomysł! Pięknie wykorzystałaś agateriowe stemple! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba się :) komplet wygląda nieziemsko!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny komplecik! Róże wyglądają niesamowicie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny komplet , Moniko znając Twoje umiejętności tworzenia to nas zaskoczysz swoimi pracami :)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...