poniedziałek, 7 maja 2012

Embossowany kwiatek

Ci którzy uważnie śledzą agateriowe nowości pewnie zauważyli, że ostatnio w sklepie pojawiło się kilka nowych stempli, które na pierwszy rzut oka wyglądają ciut dziwnie. W ciągu najblizych poniedziałków chciałabym jak w praktyce wykorzystać ich potencjał.

Zaczniemy prosto, od stempli do wykrojników Marianne Design LR0110 lub LR0108.
 W kursie użyłam stempli KWIATKI 8 oraz LISTKI 1 DUŻE

Zapraszam wszystkich do wykonania embossowanego kwiatka.
Z papieru z delikatnym wzorem wycinamy kwiatki


 Stempel pokrywamy tuszem do embossingu i odbijamy na kwiatku. Posypujemy pudrem - ja wybrałam biały. Nagrzewamy do stopienia pudru.




Rozcinamy płatki trochę głębiej:

Każdy płatek zawijamy na okrągłym patyczku (wystarczy kredka/długopis. Im cieńszy, tym płatek będzie mocniej wywinięty).


Teraz pora zająć się listkami. Użyłam stempla dopasowanego do dziurkacza Dalprint wielkość 2,5cm.


Na zielonym papierze odbijamy listki. Odwracamy dziurkacz do góry nogami, dopasowujemy wzór. Gruba obwódka pozwala zrobić to bardzo prosto, dzięki niej wycinanka będzie obramowana do samego brzegu.


Listki lekko zaginamy. Środek kwiatka możemy wykończyć ćwiekiem, koralikiem, pęczkiem pręcików. Ja dodałam wycinankę "śnieżynkę" i półperełką.

 Kwiatek jest gotowy. :)

3 komentarze:

  1. łał...super:) ślicznie wyglądają z tym listkami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jesteś "niemożliwie" pomysłowa i kreatywna!!!Bardzo dobrze,że gdzieś ten Twój potencjał ma ujście :)pozdrawiam i dzięki za tę wiedzę, Firiana

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem po pierwszych zakupach w Agaterii i jestem pod wrażeniem profesjonalizmu. Wykonano dla mnie stempel personalny, o którym niebawem u mnie napiszę. Co do stempli- to najlepiej byłoby mieć je wszystkie!

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...